5 דרכים להשיג ראיון עבודה ללא ניסיון בבדיקות תוכנה QA

אחד האתגרים שיש לבודקי תוכנה שרק לומדים את התחום, או שסיימו קורס בדיקות, או שמנסים ללמוד לבד ולהיכנס להייטק, זה לקבל הזדמנות לראיונות עבודה, הם שולחים את קורות החיים שלהם לכל מקום אפשרי, אבל הטלפון צרצרים… אז הינה לכם 5 דרכים מעשיות שייצרו לכם תוצאות.

הרחבה של ארגז הכלים

מעסיקים בדרך כלל פונים לחברות השמה ומעבירים להם דרישות סף לקורות החיים, לדוג' תואר רלוונטי בתחום, בין X-Y שנות ניסיון, אנגלית רמה גבוהה וכדומה… ככל שתגדיל את ארגז הכלים שלך ככה ההזדמנות שלך מטפסת לראש חבילת קורות החיים המונחת על שולחן המעסיק.

אז איך מקבלים ניסיון מעשי בתחום?

נכון, זה סוג של גלגל. אם כל מעסיק מבקש שנות ניסיון מינימאליות, איך אצבור אותם? יש כמה דרכים להשיג ניסיון מעשי, הראשונה הוא דרך שירותי בדיקות כפרילאנסר. אתרים כמו פייבר מאפשרים לכל אחד להציע את שירותיו בעולם, לדוגמא בודקי תוכנה, מתכנתים, מעצב גרפי, מעצבי ווידאו ועוד… כל מתן שירותים כזה, מגדיל לך את תיק העבודות והניסיון.

אפשרות נוספות, זה לפנות לבעלי אתרים, ולהציע להם בדיקות תוכנה לאתר שלהם, ללא עלות מהצד שלהם, כל שאתה מבקש זה להכניס את האתר שלהם לקורות החיים שלך לטובת הצגה של ניסיון מעשי בתחום והמלצות.

שפר את האנגלית שלך – אם האנגלית שלך לא ברמת שפת אם, יש לך מקום לשפר את האנגלית שלך ובכל יום קצת, תראה סרטים באנגלית וללא תרגום עברית, צפה בסרטוני הדרכה באנגלית המתאימים לרמה שלך, קח קורס אנגלית. בקיצור תקצה בכל יום זמן להשתפר באנגלית, ככה שתוכל בבטחון רב לרשום בקורות החיים – אנגלית רמה גבוהה מאוד.

הרחב את הידע שלך בבדיקות תוכנה – ללמוד את התחום דרך מאמרים ברשת, היא דרך נהדרת כדי להבין את התחום ולקבל אינדיקציה טובה על תחום הבדיקות, אבל ברגע שאתה לומד מסודר את עולם הבדיקות ומייצר תעודת ISTQB שהיא נחשבת כמובילה בתחום הבדיקות, אתה מייצר לעצמך הזדמנות טובה יותר מהמתחרים שלך. לקורס בדיקות תוכנה שלנו כנס עכשיו >>

להיות פעיל ברשת – אם אין לך חשבון ב Linkedin או שאתה לא מעורב שם עם מעגל חברים בתחום, אתה לא קיים. השתתף בדיונים, תביע את דעתך, תשתף פרויקטים קטנים שעשית, קשרים מקצועיים הם מפתח כניסה לעולם בדיקות התוכנה.

תיישם את השיטות האלו, אנחנו בטוחים שכל אחת מהן תוביל אותך צעד קדימה לעבודה.

כתיבת תגובה