איך למצוא עבודה כ QA ללא ניסיון בתקופה זו

המצב בשוק העבודה לא מזהיר, בעקבות המלחמה ובכלל בעולם יותר ויותר חברות מצמצמות כוח אדם ומתייעלות, אז בין אם אתה מחפש עבודה ואם פוטרת ועדיין לא הצלחת למצוא עבודה חדשה כ QA המאמר הזה עבורך.

מצב השוק הוא כמובן זמני, ועובד לפי גלים של יותר משרות פנויות או פחות, אין ספק בכלל ששוק עובדים יחזור ברגע שהאינפלציה תרד, המלחמה ברוסיה ובישראל יסתיימו מתישהו, וחברות יחזרו לחפש עובדים. אבל עד אז אם אתם עדיין רוצים להיות ממוקדים בתחום בהייטק ולצבור ניסיון לרזומה, הנה כמה דברים שאנחנו ממליצים לכם, שיעזרו לכם להיכנס לשוק גם כשהוא לא במצב טוב.

ניסיון – אם אתם ללא ניסיון בתחום הבדיקות או שאתם עם מעט מאוד (עד 3 שנים נחשב ג'וניר), עליכם להמשיך ולצבור אותו. אבל איך אצבור ניסיון אם אין לי ניסיון אתם בטח שואלים? אז הינה כמה אפשרויות צמחיה ולצבירת ניסיון בתחום בדיקות התוכנה, גם כשאין לכם עבודה במשרה מלאה.

עליכם לייצר ערך לפני שאתם מבקשים – ולכן עליכם לפנות לבעלי אתרים אקראיים ברשת, ולבדוק מעט את האתר, מבחינת לינקים שבורים, תצוגה, בעיות במלל וכדומה – ולשלוח דרך הצור קשר באתר שלהם, הודעה בסגנון "הי, אני בודק תוכנה, מצאתי באתר שלך 5 תקלות, בדף ההזמנות יש לינק שבור בתמונה … ועוד.." בסוף תהיה קריאה לפעולה, שאתה מוכן לבצע לו בדיקות באתר ובחינם ללא שום התחייבות שלו, ובתמורה להוספת הניסיון שלך לרזומה, מהניסיון שלנו, ככל שתעשו עבודה טובה יותר, בעלי העסק ישלמו לכם בצורה הוגנת גם כשלא ביקשתם.

FIVVER – דרך נוספת לצבור ניסיון וגם להרוויח מזה כסף, זה אתר הפרילנסרים בשם FIVVER, שם אתם יכולים להציע את השירות שלכם כבודקי תוכנה בכל העולם, לפי עלות שעתית שאתם בוחרים לתמחר את עצמכם, או להגיש מכרזים לפרויקטים של QA שחברות מחפשות פרילנסר. הרשמה פה >>

לשפר את הידע המקצועי שלכם – אתם נמצאים כרגע בין עבודות, עדיין לא התקבלתם, זה הזמן לשפר ולחזק את היסודות, עזבו את הנטפליקס ואת הפיסבוק, וכנסו עכשיו ותצרכו ידע קריטי לשיפור הביטחון שלכם בתחום ה QA והמקצועי כמובן .>> כנסו עכשיו וצרכו ידע קריטי

כתיבת תגובה